وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که در جریان هفتمین سفر استانی دولت به استان اردبیل سفر کرده است در مسیر حرکت به شهرستان خلخال از پایگاه بین جاده‌ای هیر بازدید کرد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که در جریان هفتمین سفر استانی دولت به استان اردبیل سفر کرده است در مسیر حرکت به شهرستان خلخال از پایگاه بین جاده‌ای هیر بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از پایگاه بین جاده‌ای هیر وارد شهرستان خلخال شد و مورد استقبال گرم جمع کثیری از مردم و نیز مسولین استانی قرار گرفت.

دکتر هاشمی پس از ورود به شهرستان خلخال بر مزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای خلخال با نثار گل ادای احترام کرد.

وی همچنین از موزه جایگاه شهدای گمنام و موزه آثار جنگ تحمیلی این شهرستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت که به عنوان نماینده معین دولت به استان اردبیل سفر کرده است سپس به منظور ایراد سخنرانی وارد مسجد جمعه شهرستان خلخال شد.

ایجاد آرامش و امید در کشور با سپری شدن یکسال از عمر دولت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم شهید پرور خلخال گفت: با سپری شدن حدود یکسال از عمر دولت، آرامش و امید در کشور ایجاد شده است و روابط بین المللی ما با سایر کشورها بهبود یافته است، و امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزشهای انقلاب ، همدلی بین گروههای مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

دکتر هاشمی افزود: خود پسندی‌ها و خود بزرگ‌بینی‌ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور کشور را پیش برد.

وی به 2 مشکل عمده کشور اشتغال و معیشت اشاره کرد و گفت: پسندیده نیست در جمهوری اسلامی ایران جوانان جویای کار مدت‌ها دنبال فرصت شغلی باشند با اینکه مردم برای ارتزاق و هزینه‌های درمانی خود بعد از 35 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد در تنگنا قرار گیرند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خواسته‌های مردم خلخال در خصوص رفع مشکلات و ایجاد بستر توسعه، منطقی و به حق است اما باید در نظر داشته باشیم دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که میلیاردها ریال کسری اعتبار داشته ایم و بدهی ما در بخش بهداشت و درمان هشت هزار میلیارد بوده است که با طرحها و اقداماتی که در حال انجام است وضعیت رو به بهبود است.

دکتر هاشمی با اشاره به مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل گفت: کمبودها را به تدریج و با توجه به منابع مالی و در سایه وحدت و همدلی رفع می‌کنیم.

بنابر این گزارش، وزیر بهداشت پس از سخنرانی در مسجد جمعه خلخال با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از بخش‌های مختلف اورژانس، اطفال و دیالیز بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت و توصیه‌ها و دستورات لازم برای رفع کمبود نیرو و تجهیزات را صادر کرد.

این گزارش حاکیست وزیر بهداشت در ادامه از بخش‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha