شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11834

رادیو سلامت 5 برنامه " ایستگاه بامدادی" ، " سلام سلام سلامتی" ، " زیر پوست شهر" ، " درمانکده" و " موج زندگی" خود را به این روز فرخنده اختصاص داد .


ایستگاه بامدادی
عنوان برنامه ای صبحگاهی است که به موضوعات مختلف حوزه بهداشت می پردازد این برنامه هر روز ساعت 7 تا 8 پخش می شود
" زیر پوست شهر"

زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، چهار شنبه به سردبیری و تهیه کنندگی خانم رویا یمینی ساعت 15 پخش می شود .
درمانكده :
عنوان برنامه ای است كه در فضای خیالی و با محوریت طنز به موضوعات پزشكی می پردازد و پیام های بهداشتی را در قالب طنزو با چیدمان لطیف به مخاطبان بیان می كنیم .
این برنامه شامل آیتم های مختلفی همچون : اتاق تمرین با حضور دو كارمند ، های چای كه حضور یك آبدارچی بامزه است ، نبض گیــر كه به خدمات اورژانسی طنز می پردازد ، جواهری در پخش كه خدمات پزشكی را به یانگوم آموزش   می دهد و پیام های بهداشتی كه با صدای یك كودك 6  ساله بیان می شود . این برنامه به سردبیری ای نادر ختایی ، هر روز ساعت 16  تا  17  پخش می شود .  
موج زندگی
عنوان جنگ عصر گاهی است که هر روز از رادیو سلامت پخش می شود .
این برنامه شامل آیتم های مختلف همچون مسابقه ، پرداختن به بحث صله رحم ، ترویج فرهنگ مصرف دارو ، اخبار همایشها و سمینارها ، توصیه های ترافیک ، اخبار هواشناسی ، بحث روز و گزارش است .
این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی خانم جولایی از اول تیر هر روز ساعت 17 تا 18 پخش میشود .
سلام سلام سلامتی عنوان برنامه ای شاد و آموزنده که برای کودکان پخش می شود . این برنامه روزهای فرد ساعت 20/10 پخش میشود .  
لحظه های عبور

عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پرخطر این دروران با حضور کارشناسان و خود نوجوانان میپردازد . این برنامه روز دوشنبه 28 مرداد با حضور دکتر بهرامی به موضوع خانواده های تک سرپرست  می پردازد   

نقد سلامت  : عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به نقد عملکرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با نظام سلامت می پردازد . این برنامه روز دو شنبه  با حضور دکتر جزایری به موضوعادامه مشکلات پوستی و برنزه کردن  می پردازد. نقد سلامت به سردبیری رویا یمینی روز دوشنبه ساعت 15 تا 16 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha