مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ از آغاز پرداخت معوقات خسارت فرهنگیان از بیمه ایران در نیمه شهریورماه خبر داد و گفت: خسارت چند ماه پایانی قرارداد فرهنگیان با بیمه ایران، در ماه آینده با تکمیل اسناد بدهی پرداخت می شود.

سلامت نیوز : افشین مقصودی در گفتگو با مهر افزود: قبل از اینکه آموزش و پرورش با بیمه آتیه سازان حافظ قرارداد منعقد کند قرارداد بیمه تکمیلی آنها با بیمه ایران بود که متاسفانه در ماه های آخر به مشکل برخوردند و قرارداد آنها تا پایان اجرایی نشد به همین دلیل براساس رایزنی های انجام شده با این وزارتخانه قرار شد خسارت آنها را در ماههای پایانی پرداخت شود.

وی تاکید کرد: بزودی اسناد خسارت فرهنگیان توسط آموزش و پرورش به ما ارائه می شود و سپس نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ تاکید کرد: این معوقات مربوط به ماههای اسفند سال 92 و فروردین و اردیبهشت 93 است که به صورت یکجا جمع آوری و به فرهنگیان آموزش و پرورش ارائه می شود.

وی در مورد مبلغ بدهی ها گفت: تا زمان ارائه اسناد به ما نمی ذتوان میزان دقیق معوقات را اعلام کرد اما هر میزان که باشد پرداخت می شود.

مقصودی اظهار داشت: در حال حاضر بیمه آتیه سازان بیمه طلایی فرهنگیان را در سراسر کشور آغاز کرده که این افراد می توانند از مراکز درمانی در نظر گرفته شده خدمات دریافت کند.

وی همچنین در مورد توزیع هولوگرام نیز گفت: هولوگرام دفترچه بیمه فرهنگیان بین ادارات تعاونی آموزش و پرورش توزیع شده و فرهنگیان باید برای دریافت آن به این مراکز مراجعه کنند.

به گفته مقصودی، با نشان دار شدن دفترچه های بیمه فرهنگیان ارائه خدمات بیمه تکمیلی با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha