رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز در تهران گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات پلیس راهور، شناسایی نقاط حادثه خیز، مشخص کردن دلایل بروز حوادث و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایمن سازی این معابر است.

سلامت نیوز : سرهنگ تیمور حسینی  اظهارداشت: دهها نقطه در شهر شناسایی شده که بیشرین حوادث و تصادفات را شاهد بوده اند و نسبت به ایمن سازی ای نقاط اقدام شده است.

وی تصریح کرد: در نقاط حادثه خیز هرکجا که نیاز به ایمن سازی معبر باشد اقدامات لازم صورت می گیرد ، به طور مثال جایی ممکن است نیاز به تعویض تابلو یا اصلاح هندسی داشته باشد و جایی دیگر نصب کاهنده سرعت .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مهر گفت: در هر نقطه ای از شهر که در آن تصادف مهمی رخ دهد هیاتی کارشناسی در محل حضور می یابد تا مشکلات هندسی و مهندسی مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مرگ در تصادفات مربوط به عبران پیاده و موتورسواران است گفت: 65 درصد تلفات حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است، این درحالیست که با برخوردهای صورت گرفته و آموزش های داده شده طی مدتهای گذشته اکنون تازه به رقم 40 درصدی استفاده موتور سیکلت سواران از کلاه ایمنی رسیده ایم.

سرهنگ حسینی گفت:  4 تخلف عمده موتور سیکلت سواران شامل استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز، عبور از پیاده رو و عبور از محل های ممنوع به صورت ویژه در طرح تابستانی برخورد با موتور سیکلت سواران اعمال شده است، بطوری که آموزش، ارشاد و اعمال قانون توامان به اجرا درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha