برای انجام خواب بهتر چه باید کرد؟شاید چند راهکار ساده به کمک شما بیاید که کیفیت خواب خود را افزایش دهید مثلا بهتر است صداهای مزاحم اطرافتان را حذف کنید و اندکی تمرین ریلکسیشن انجام دهید و ....با پاسخ به این چند سوال ساده راهکار ها و اطلاعات خود را درباره بهتر خوابیدن افزایش دهید.

رازهایی درباره خواب

سلامت نیوز:بی خوابی تعادل هورمونی بدن را بر هم میزند ،احتمال چاقی را افزایش میدهد و توانایی های شما را در طول روز زیر سوال میبرد چرا که انرژی لازم برای انجام کارهایتان را ندارید و مدام در حال خمیازه کشیدن هستید.

به گزارش سلامت نیوز برای انجام خواب بهتر چه باید کرد؟شاید چند راهکار ساده به کمک شما بیاید که کیفیت خواب خود را افزایش دهید مثلا بهتر است صداهای مزاحم اطرافتان را حذف کنید و اندکی تمرین ریلکسیشن انجام دهید و ....

با پاسخ به این چند سوال ساده راهکار ها و اطلاعات خود را درباره بهتر خوابیدن افزایش دهید.

[[quiz_display=quiz-asleep]]

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • halavi ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 0
    سپاس فراوان از این راهنمایی های ارزشمند وبی منت دل وجانتان بر این همه نیکی تاهمیشه خوش باد./
  • دوست ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 2
    سلام خداقوت لطفا اگه میشه از عکس های دخترهای بی حجاب برای مطالبتون استفاده نکنید من می بینم تو این تست هایی که میگیرین 80 در صد موارد از عکس خانم ها استفاده می کنین. واقعا خدا رو خوش نمیاد که بی حجابی رو ترویج کنین مطمئن باشید اگه جلوی این کاراتونو نگیرید آخرتی هست که مجازات بشید. این کار دور از انسانیت است.
  • aram ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 1
    aliiiiiiiiiiiii