سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات عملیات آتش نشانان هشت ایستگاه برای مهار آتش سوزی گسترده در انبار لوازم بهداشتی و برقی در خیابان فردوسی تشریح کرد.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات عملیات آتش نشانان هشت ایستگاه برای مهار آتش سوزی گسترده در انبار لوازم بهداشتی و برقی در خیابان فردوسی تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر در تشریح این حادثه گفت: ساعت یک و 27 دقیقه بامداد شنبه حریق گسترده ای در حوالی خیابان فردوسی به مرکز 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی آتش آتش نشانان هشت ایستگاه شامل پنج ایستگاه حریق دو گروه نجات و یک گروه هزمت به محل حادثه در خیابان فردوسی کوچه باربد اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه به مساحت حدود هزار متر مربع بود که از آن به عنوان انبار نگهداری لوازم برقی و بهداشتی استفاده می شد. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند این انبار کاملا شعله ور بود و شعله های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور این ساختمان بود.

وی ادامه داد: در قسمت زیر شیروانی این ساختمان نیز تعداد زیادی از اجناس انبار شده بود که این قسمت نیز کاملا شعله ور بود و با توجه به بافت قدیمی ساختمان عملیات آتش نشانان با سختی پیش می رفت.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق اظهار داشت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و یک گروه نیز امدادرسانی به مصدومان احتمالی را بر عهده گرفت. خوشبختانه در زمان وقوع حادثه این انبار تعطیل بود و این حادثه فوتی یا مصدوم نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: پس از گذشت دو ساعت شعله های آتش تحت کنترل قرار گرفت و آتش نشانان به اطفای آن پرداختند تا صبح روز شنبه این عملیات ادامه داشت و آتش نشانان در حال حاضر در حال لکه گیری هستند.

وی حجم خسارات مالی وارد شده به این انبار را بالا اعلام کرد و گفت: پس از پایان عملیات بررسی علت حادثه آغاز می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha