جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: به منظور جذب مشتری در سیگارهای قاچاق از موادمخدر استفاده می شود.

سردار فودازی در گفتگو با مهر ضمن هشدار به مردم افزود: مصرف سیگار سلامتی انسان را به خطر می اندازد اما در داخل توتون سیگارهای قاچاق که وارد کشور می شود نیز مواد مخدر ضعیف شده ، استفاده می شود بنابراین مردم از مصرف آن خودداری کنند.

فودازی گفت: توتون های این نوع سیگارها دارای آلودگی های مختلف است.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین از اجرای طرح شناسایی قاچاقچیان سیگار توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی همچنین درباره اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر در سراسر کشور گفت: این طرح در حال حاضر در سراسر کشور اجرا می شود و پلیس تمامی گزارشات مربوط به فروشندگان مواد مخدر را دریافت و پس از اقدامات اطلاعاتی مبنی بر صحت گزارش اقدام به کسب دستور قضایی جهت دستگیری افراد می کند.

وی با اعلام اینکه پلیس در این طرح 100 درصد موفق بوده است، گفت: با دستگیری خرده فروشان افراد اصلی و قاچاقچیان اصلی در هر شهر شناسایی و دستگیر می شوند.

فودازی درباره جلوگیری از ورود ماده مخدر شیشه به کشور تاکید کرد: ورود شیشه به کشور اکثرا از مرز کشورهای اروپایی صورت می گیرد بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر تمام توان خود را جهت کنترل مرزهای هوایی و زمینی به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین تمام نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در این راستا آموزشهای لازم را برای شناسایی آمفی تامینها دیده اند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور از کشف بیش از یک میلیون قرص روانگردان و آمپول های مخدر طی یک ماه گذشته توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: اکثر این قرص ها در فرودگاهها کشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha