فرمانده نیروی انتظامی آبدانان تاکید کرد: این افراد پس از طی مراحل قانونی همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سلامت نیوز: فرمانده نیروی انتظامی آبدانان تاکید کرد: این افراد پس از طی مراحل قانونی همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ماموران انتظامی آبدانان در استان ایلام موفق به شناسایی دو سارق شدند که با پوشیدن لباس امدادگران جمعیت هلال احمر از زلزله زدگان این شهرستان کلاهبرداری و سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی آبدانان با بیان این مطلب به ایرنا گفت: این دو کلاهبردار با پوشیدن لباس ماموران امداد و نجات هلال احمر و سوء استفاده از فضای موجود در مناطق زلزله زده از آسیب دیدگان این شهرستان اخاذی کرده اند.

سرهنگ «علی مهری» افزود: ماموران ناجا در پی گزارش های مردمی و مراقبت عناصر اطلاعاتی این کلاهبرداران را هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از این پوشش اعتماد مردم را جلب و سپس اقدام به سرقت چادر، مواد غذایی و مایحتاج زندگی زلزله زدگان می کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آبدانان تاکید کرد: این افراد پس از طی مراحل قانونی همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 161 کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش مورموری در فاصله 55 کیلومتری آبدانان و 210 کیلومتری شمال شرق شهر ایلام از روز دوشنبه هفته گذشته به کانون زلزله و پس لرزه تبدیل شده است.

بر پایه داده های پایگاه اطلاع رسانی مرکز لرزه نگاری کشوری، مورموری در این مدت بیش از 500 بار لرزه بین 2 تا 6 ریشتر را حس کرده است.

زمین لرزه دوشنبه گذشته مورموری به بزرگی 6.1 ریشتر باعث وارد آمدن خسارت و آسیب های فراوان و زخمی شدن حدود 470 نفر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha