دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

جاسازی شیشه در یقه لباس

سلامت نیوز:پسر مواد فروش که به طرز ماهرانه‌ای اقدام به پخش مواد مخدر صنعتی در بخش‌هایی از تهران می‌کرد پشت چراغ قرمز توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی اخبار و اطلاعاتی که به معاونت تجسس یگان کلانتری 108 نواب مبنی بر فعالیت فردی جوان با پوشش خودرو تاکسی پراید در امر خرید و فروش مواد مخدر در بین جوانان و افراد سطح حوزه استحفاظی این یگان که عصرها و اوقات پایانی شب در خیابانهای رودکی،میدان جمهوری و خیابان جمهوری و باستان اقدام به توزیع مواد می‌کند و کسی هم به وی شک نمی‌کرد با بررسی دقیق اطلاعاتی و رصد خیابان‌های پاتوق این فرد دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت. در ادامه ساعت 20 شنبه شب این فرد با خودرو تاکسی پراید حوالی میدان جمهوری رویت و مورد شناسایی اکیپ گشت نامحسوس تجسس کلانتری قرار گرفت.


به دلیل اینکه احتمال فرار و مخاطرات جانی برای مامورین و شهروندان و عابرین با توجه به شلوغی و تراکم حوالی میدان جمهوری وجود داشت ،سوژه تا محل مناسب و مطمئن پشت چراغ قرمز خیابان جمهوری و باستان تعقیب و پس از توقف کامل خودرو در پی ترافیک با یک عملیات برق آسا و غافلگیرانه راننده دستگیر و در حالیکه با توجه به جثه تنومندش مقاومت و تمرد می‌نمود و قصد فرار داشت مهار و در اختیار گرفته شد.


پس از دستگیری و دستبند زدن به وی مقدار زیادی مواد مخدر به صورت بسته بندی و آماده به فروش کاملا حرفه‌ای در یقه پیراهنش و کمرش مخفی شده بود کشف گردید و متهم به کلانتری انتقال داده شد. در دایره تجسس کلانتری مشخص گردید هویت دقیق این فرد «منصور» است و مواد مکشوفه به میزان هفتاد گرم شیشه (بسته بندی در اوزان ده تایی ،5تایی،2گرمی و یک گرمی) است.


خودرو متهم به پارکینگ انتقال شد و ضمنا از این فرد بازرسی دقیق بدنی به عمل آمد که علاوه بر مدارک هویتی مقدار تقریبی 20 میلیون ریال وجه نقد بصورت تراول به همراه داشت که پیوست گزارش گردید و همچنین این فرد یک دستگاه گوشی تلفن همراه داشت که دائما زنگ می‌خورد و افراد پشت خط از متهم دستگیر شده درخواست مواد مخدر مصرفی را داشتند. سرهنگ سیدعباس ناز رفتار رییس کلانتری 108 نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری جهت سیر مراحل قانونی و بررسی تخصصی تر و کشف ابعاد و دامنه جرایمش در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha