مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افتتاح 25 پروژه و کلنگ‌زنی 7 پروژه این سازمان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این 32 پروژه در مجموع با مساحتی بیش از 65 هزار متر مربع در 16 استان کشور قرار دارند.

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افتتاح 25 پروژه و کلنگ‌زنی 7 پروژه این سازمان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این 32 پروژه در مجموع با مساحتی بیش از 65 هزار متر مربع در 16 استان کشور قرار دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش بیمارستان نبی‌اکرم(ص) عسلویه، پلی‌کلینیک شهید شهبازی همدان و ساختمان مدیریت درمان و شعبه یک تأمین‌اجتماعی اردبیل را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی نیز شعبه هادی‌شهر و شعب 2 و 6 تبریز، در آذربایجان غربی سنگ شکن بیمارستان امام رضا(ع) و در اردبیل ساختمان مدیریت درمان و شعبه یک اردبیل به بهره‌برداری می‌رسند.

دکتر نوربخش افتتاح درمانگاه شماره 4 و اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان که پس از تعمیرات اساسی به بهره‌برداری می‌رسند را از پروژه‌های استان اصفهان برشمرد و افزود: در این استان مسجد و کتابخانه بیمارستان دکتر غرضی و بیمارستان حضرت فاطمه(س) نیز به بهره‌برداری می‌رسند و کلنگ زنی درمانگاه تیران و کرون نیز از دیگر پروژه‌های هفته دولت در استان اصفهان است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه از افتتاح بخش NICU بیمارستان البرز کرج خبر داد و و گفت: در استان بوشهر نیز علاوه بر بیمارستان نبی‌اکرم (ص)عسلویه، بهره‌برداری از بخش NICU بیمارستان تأمین‌اجتماعی بوشهر آغاز می‌شود.

دکتر نوربخش افتتاح شعبه 28 تأمین‌اجتماعی تهران را از برنامه‌های هفته دولت برشمرد و گفت: با توجه به اینکه ساختمان قبلی شعبه 28 وضعیت نامناسبی داشت و در واقع ساختمانی مسکونی بود، ساختمان جدیدی برای این شعبه خریداری شده است.

وی بهره‌برداری از طرح توسعه شعبه بیرجند و افزایش فضای اورژانس و افتتاح ICU بیمارستان 17 شهریور آبادان را از دیگر پروژه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در هفته دولت برشمرد.
به گفته دکتر نوربخش افتتاح شعبه 4 تأمین‌اجتماعی قم و همچنین افتتاح شعبه 4 و اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه از دیگر برنامه‌های هفته دولت محسوب می‌شوند.

وی همچنین از کلنگ زنی درمانگاه‌های تأمین‌اجتماعی در شهرهای پاوه و سنقر استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در استان کردستان نیز احداث درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در شهرهای بانه و کامیاران آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: در استان گلستان درمانگاه شهید مطهری علی‌آباد شبانه‌روزی می‌شود و درمانگاه آزادشهر به بهره‌برداری می‌رسد. در استان مازندران نیز دستگاه سنگ‌شکن بیمارستان ولیعصر(عج) قائم‌شهر، درمانگاه تخصصی شهرستان تنکابن و شعبه گلوگاه افتتاح می‌شوند.

دکتر نوربخش از آغاز عملیات احداث پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی شهرستان بافق در استان یزد خبر داد و گفت: ساختمان اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha