دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

مسوولان كمپ ترك اعتیاد كه با شكنجه مرد معتاد او را به قتل رسانده بودند در دادگاه كیفری پای میز محاكمه قرار گرفتند.

سلامت نیوز: مسوولان كمپ ترك اعتیاد كه با شكنجه مرد معتاد او را به قتل رسانده بودند در دادگاه كیفری پای میز محاكمه قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، 27 مهر ماه سال 91 ماموران پلیس در جریان مرگ مشكوك مرد 23 ساله‌یی در یك كمپ ترك اعتیاد در «قوچ حصار» قرار گرفته‌اند.

جوان 21 ساله‌یی به نام هادی كه مسعود را به بیمارستان انتقال داده بود در تحقیقات اولیه گفت: مسعود برای ترك اعتیاد از سوی دوستانش به كمپ آورده شده بود اما صبح امروز قصد داشت از پشت بام فرار كند كه به پایین سقوط كرد.

 در ادامه تحقیقات سه نفر از مسوولان كمپ به نام‌های حسن 19 ساله، حسین 30 ساله و محسن 33 ساله شناسایی شدند و پرونده برای رسیدگی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماموران در ادامه به تحقیق از افراد حاضر در كمپ پرداختند كه یكی از آنها گفت: مسعود قصد فرار از كمپ را داشت كه مسوولان آنجا او را با زنجیر و طناب به درختی بسته و او را به‌شدت كتك زدند. مسعود درخواست آب كرد كه محسن شلنگ آب را در داخل دهان او قرار داد كه باعث مرگ مسعود شد.

در ادامه محسن به جرم خود اعتراف كرد و پرونده برای محاكمه به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز جلسه محاكمه متهمان به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح كیفرخواست گفت: در این پرونده محسن متهم به مباشرت در قتل مسعود و سه متهم دیگر متهم به معاونت در قتل هستند. در ادامه اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل شدند.

 رییس دادگاه با تفهیم اتهام به محسن از او خواست به دفاع از خود بپردازد كه مرد جوان با رد اتهامش گفت: من پیش از این در این كمپ اعتیادم را ترك كرده بودم، شب حادثه برای دیدن دوستانم به آنجا رفتم. مسعود از كمپ فرار كرده بود و هادی و حسین او را پیدا كرده و به كمپ بازگرداندند. آنها مسعود را به درخت بسته و كتك زدند. مقتول بیهوش شده بود كه من شلنگ آب را روی صورتش گرفتم تا به هوش بیاید. من قصد كشتن او را نداشتم.

در ادامه متهمان دیگر نیز در جایگاه قرار گرفته و مدعی شدند مسعود قصد فرار از كمپ را داشته و آنها او را كتك زدند و هیچ نقشی در قتل او نداشتند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha