دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 118681

رییس انجمن داروسازان با بیان اینکه وزارت بهداشت باید نقش نظارتی خود را در طرح تحول نظام سلامت تقویت کند، گفت: وزیر و همراهانش باید روی کارها نظارت دقیق داشته باشند.

سلامت نیوز: رییس انجمن داروسازان با بیان اینکه وزارت بهداشت باید نقش نظارتی خود را در طرح تحول نظام سلامت تقویت کند، گفت: وزیر و همراهانش باید روی کارها نظارت دقیق داشته باشند.

دکتر رهبر مژدهی‌آذر در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه وزارت بهداشت باید نقش نظارتی خود را در طرح تحول نظام سلامت تقویت کند، گفت: آنچه باعث نگرانی است، نبود نظارت کافی است. وزیر بهداشت و همراهانش باید گام به گام روی کارها و برنامه‌های این طرح نظارت دقیق داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق وزارت بهداشت بر سیاست‌های کلانی که تحت عنوان طرح تحول نظام سلامت مطرح می‌شوند و همچنین ضرورت برخورد با متخلفان افزود: نظارت‌ها باید تا رسیدن به هدف مطلوب ادامه داشته باشد؛ چراکه در غیر این صورت طرح تحول پس از مدتی به شکست می‌انجامد.

رییس انجمن داروسازان درباره عملکرد یکساله وزارت بهداشت و درمان در حوزه گفت: وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نهایت سعی خود را برای ایجاد آرامش در بازار دارویی کشور انجام دادند و حتی در برخی زمینه‌ها با اتخاذ سیاست‌های خاص توانست قیمت دارو را کاهش دهد.

مژدهی آذر در پاسخ به سؤالی در مورد حق فنی داروخانه‌ها با اشاره به روشنگری‌های انجمن داروسارزان در این زمینه و دفاع وزیر بهداشت از جامعه داروسازان گفت: با همراهی غاطبه دانشگاهیان و وزیر بهداشت چالش بوجود آمده در زمینه حق فنی که دریافت آن حق داروسازان است حل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha