اکنون پرونده در دادسرای جنایی در حال پیگیری است و ۴ نفر عوامل پیمانکار دستگیر شده و کاملا اعتراف کرده‌اند.

سلامت نیوز: اکنون پرونده در دادسرای جنایی در حال پیگیری است و ۴ نفر عوامل پیمانکار دستگیر شده و کاملا اعتراف کرده‌اند.

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به دستگیری ۴ نفر از عوامل پیمانکار در رابطه با قتل «علی چراغی» گفت: پرونده در دادسرای جنایی در مرحله رسیدگی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا؛ مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران امروز با حضور در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای چهارم با اشاره به قانون مدیریت پسماند گفت: مدیریت اجرایی پروژه پسماند به جز صنعتی بر عهده شهرداری‌ها قرار گرفته و مدیریت می‌تواند تمام یا بخشی از عملیات جداسازی و تفکیک را به افراد حقیقی بدهد.

وی افزود: پروسه جمع‌آوری ضایعات، کاغذ، نان خشک، پلاستیک و... در محدوده، شامل خرید و انتقال بر عهده پیمانکار قابل واگذاری است.

عبداللهی همچنین با اشاره به بندهای متعدد در تاکید بر وظایف پیمانکاران در این خصوص اظهار کرد: در بند ۱۱ ماده ۷ قانون مدیریت پسماند به صراحت استفاده از عوامل پلیس و اجراییات در قوانین اشاره و تاکید شده است.

به گفته معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران در مفاد قرارداد منعقده با پیمانکاران جوازی مبنی بر شروع درگیری و نزاع داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پرونده در دادسرای جنایی در حال پیگیری است و ۴ نفر عوامل پیمانکار دستگیر شده و کاملا اعتراف کرده‌اند.

به گفته عبداللهی پیمانکار هنوز در بازداشت بوده و ماشین پیمانکار نیز در آگاهی ضبط شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha