چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

مقامات مسئول آموزش و پرورش باید پاسخگوی رفتار خشونت آمیز برخی معلمان با دانش آموزان باشند. مسلم این گونه تحقیر و توهین و رفتار خشونت آمیز تاثیر منفی در رفتار و زندگی آینده این کودکان خواهد داشت و برخورد قانونی با این متخلفان راه را برای آزارهای دیگر خواهد بست.

فیلم/باز هم یک کودک آزاری دیگر در مدرسه

سلامت نیوز:یک معلم که معلوم نیست به چه دلیلی حق خود میداند به دانش آموزان حمله کرده و انان را مورد ضرب و شتم قرار میدهد.این فیلم که توسط کاربران فضای مجازی منتشر شده بار دیگر خشم مردم را برانگیخته است.

به گزارش سلامت نیوز مقامات مسئول آموزش و پرورش باید پاسخگوی رفتار خشونت آمیز برخی معلمان با دانش آموزان باشند. مسلم این گونه تحقیر و توهین و رفتار خشونت آمیز تاثیر منفی در رفتار و زندگی آینده این کودکان خواهد داشت و برخورد قانونی با این متخلفان راه را برای آزارهای دیگر خواهد بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالفضل ایمانی راغب ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    3 0
    با سلام. اینکه احتمالاً قصد دارید با پخش اینگونه کلیپها مانع دانش آموز آزاری (منطورم فقط تنبیه بدنی از این نوعی که نشان داده اید است) شوید، کار بسیار خوب و خداپسندانه ای است. اما سئوال من این است که آیا تاکنون حتی یک کلیپ برای ممانعت از معلم آزاری پخش کرده اید؟ و با توجه به کلیپ پخش شده انشاءالله منظوم از معلم آزاری در تمام ابعاد آن را درک خواهید کرد. آیا تاکنون به علت یا هزاران علت اینگونه رفتارها از سوی معدودی معلم پرداخته اید؟ اگر جوابتان مثبت است هم اکنون آدرس دهید تا ما هم مطلع شویم. اگر جوابتان منفی است پس چطور به خودتان اجازه داده اید یک طرفه به قاضی بروید و حکم صادر کنید؟ این چه نوع روش اطلاع رسانی بی طرفانه است؟ نکته جالب تر اینکه نشریه شما مثلاً به سلامتی جامعه در تمام ابعاد آن پرداخته است ولی در این خبر تصویری هیچ نشانه ای از پرداختن به این مسئله دیده نمی شود. اگر واقعاً نیت شما حفظ سلامتی جامعه باشد هزار و یک راه دیگر برای انعکاس اینگونه خبرها وجود دارد.
  • sia diver ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    این دیگه چه مدل درس و تربیت و آموزش واینهاست این معلم جنون داره اوه اوه اوه اوه مال مفت ودل بی رحم کاش این معلم وبدن دست من