معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: درباره آمار اعتیاد دانشجویان به مواد مخدر صنعتی و قلیان پژوهش‌هایی در ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام و در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است.

سلامت نیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: درباره آمار اعتیاد دانشجویان به مواد مخدر صنعتی و قلیان پژوهش‌هایی در ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام و در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است.

آمارها وضعیت نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهند اما به طور حتم آمار دانشجویان علوم پزشکی فاصله معنادار و وضعیت بهتری نسبت به آمار دانشجویان وزارت علوم و دانشگاه آزاد دارد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمدرضا داوودآبادی فراهانی، با بیان اینکه رویکرد ما در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی و معیشتی دانشجویان، تحولی است، گفت: در واقع وضعیت موجود مطلوب ما نیست و برنامه‌هایی داریم که از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.
وی ادامه داد: اعتراف می‌کنم که بضاعت ما در وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها برای تحول در حوزه فرهنگ و از این وضعیت خارج شدن، بسیار اندک است و باید با نخبگان فرهنگی کشور ارتباط برقرار کنیم. تا به حال، ما آنقدر که باید در این حوزه اندیشه می‌کردیم، نیندیشیدیم و در این زمینه ضعف بنیه فکری و منابع انسانی داریم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha