متخصص طب سنتی اعلام کرد مصرف سبزی‌های معطر، ماهی، سیب، گلابی، مخلوطی از سیر و لیمو به صورت روزانه و همچنین پرهیز از عصبانیت برای تقویت قلب و عروق توصیه می‌شود.

سلامت نیوز: متخصص طب سنتی اعلام کرد مصرف سبزی‌های معطر، ماهی، سیب، گلابی، مخلوطی از سیر و لیمو به صورت روزانه و همچنین پرهیز از عصبانیت برای تقویت قلب و عروق توصیه می‌شود.

علی حسینی در گفت‌وگو با فارس گفت: از نظر طب سنتی برای تقویت قلب و عروق آن،مخلوط سیر و لیمو توصیه می شود چرا که تصفیه کننده عروق خونی، جلوگیری از انسداد عروق و پیشگیری از وقوع سکته قلبی است و باید روزانه مصرف شود.

وی ادامه داد: مصرف ماهی و جوجه مرغ برای سلامت قلب توصیه می شوند همچنین مصرف سبزی‌هایی مانند نعنا، ریحان و گشنیز در رژیم غذایی روزانه باعث تقویت قلب می‌شوند.

این متخصص طب سنتی گفت: ویتامین E به اکسیژن رسانی قلب و سایر عضلات بدن کمک می‌کند و سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند. همچنین گل گاوزبان نیز برای درمان تپش قلب با منشأ عصبی توصیه می‌شود.

حسینی ادامه داد: میوه‌های سیب، گلابی، به، انار، لیمو، نارنج، بالنگ، تمبر هندی و آناناس، علاوه بر دارا بودن ویتامین‌ها، املاح و آنتی‌اکسیدان‌ برای تقویت و سلامتی قلب مفید است. اگر سیب با گلاب مصرف شود، کمک زیادی به تقویت قلب می‌کند و از طرفی باعث کاهش چربی بد خون یا همان LDL می‌شود.

وی گفت: مصرف و استنشاق گلاب برای قلب مفید است و پرهیز از عصبانیت و استرس برای حفظ آرامش و سلامت قلب توصیه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha