دختر معتاد برای رسیدن به ارثیه میلیاردی مادربزرگش نقشه قتل او را اجرا كرد اما زن 85 ساله به طرز معجزه آسایی نجات یافت و راز این سناریو را فاش كرد.

سلامت نیوز:دختر معتاد برای رسیدن به ارثیه میلیاردی مادربزرگش نقشه قتل او را اجرا كرد اما زن 85 ساله به طرز معجزه آسایی نجات یافت و راز این سناریو را فاش كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،دو هفته پیش، كارآگاهان پلیس آگاهی استان، درجریان حمله دو مهاجم به یك پیرزن 85 ساله قرار گرفتند و برای تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه، به بیمارستان رفته و با او صحبت كردند. او به ماموران گفت: عصر روز حادثه در خانه ام مشغول تماشای تلویزیون بودم كه زنگ در به صدا در آمد. از آیفون تصویر دختر جوانی كه به صورتش ماسك بهداشتی زده بود و در دستش یك كاسه آش بود را دیدم. گوشی را برداشتم و گفتم چه كار داری كه دختر جوان گفت، برایتان آش نذری آورده ام.
    بعد از گرفتن آش می خواستم به آشپزخانه بروم كه ناگهان دخترك از پشت سر به من حمله كرد و همراه دوست دیگرش كه او هم ماسك بر صورتش داشت، با مشت و لگد آنقدر به من ضربه زدند كه از حال رفتم. چند ساعتی بیهوش بودم تا اینكه یكی از آشنایانم كه به باز بودن در حیاط مشكوك شده بود وارد خانه شده و با دیدن من در آن وضعیت، مرا به بیمارستان رساند.
    سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: ماموران پس از اظهارات پیرزن، تحقیقات وسیعی را برای شناسایی و دستگیری مهاجمان آغاز كردند و در بررسی های خود دریافتند كه مهاجمان پس از مجروح كردن پیرزن طلاهای وی را به همراه ظروف نقره یی گرانقیمتی كه در خانه اش داشته به سرقت برده اند. رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: با توجه به ثروت زیاد این پیرزن كه به تنهایی زندگی می كرد، در ابتدا كارآگاهان به آشنایان و اطرافیان وی مظنون شدند و پس از تحقیقات وسیعی كه انجام دادند: سرانجام دریافتند كه این سرقت توسط دختر 32 ساله یی كه نوه پسری پیرزن بوده انجام شده است و در یك عملیات ویژه، متهم دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
    این مقام انتظامی بیان داشت: متهم زمانی كه با مدارك و مستندات غیرقابل انكار پلیس رو به رو شد در نهایت به عمل بزهكارانه خود اعتراف و انگیزه اش از این كار را مرگ مادربزرگ و رسیدن به میراث میلیاردی وی عنوان كرد. دخترجوان خود را معتاد به شیشه معرفی كرد و گفت: مادربزرگم دارای ثروت زیادی است و چون پدرم چند سالی است كه فوت كرده می دانستم كه در صورت مرگ مادربزرگم ارث میلیاردی او به من می رسد. از سوی دیگر چون شیشه مصرف می كنم، هزینه موادم زیاد است و چند بار كه برای تهیه موادم از مادربزرگم پول خواستم، او از دادن پول به من طفره رفت به همین خاطر این نقشه شیطانی را كشیدم.
    متهم ادامه داد: برای اینكه بتوانم نقشه ام را عملی كنم، به همكاری یك نفر دیگر نیاز داشتم به همین دلیل موضوع را با یكی از دوستان شیشه یی خود مطرح كردم، ابتدا وی قبول نمی كرد اما وقتی به او گفتم كه هرچقدر ارث به من برسد با او تقسیم خواهم كرد راضی شد و پس از تهیه ماسك بهداشتی و زدن آن به صورت خود به منزل مادربزرگم رفتیم. وی افزود: من سر كوچه مراقب اوضاع بودم تا كسی مطلع نشود و وقتی دوستم وارد منزل شد من هم پشت سرش رفتم و بعد هر دو پیرزن را به باد كتك گرفتیم: وقتی او بیهوش به زمین افتاد فكر كردیم دیگر كارش تمام شده به همین خاطر برای اینكه همه فكر كنند كه به منزل مادربزرگم دزد زده با صحنه سازی اقدام به سرقت طلاهایش كرده و چند تا از ظروف نقره یی درون منزل را هم با خود بردیم.
    با اعترافات متهم همدست وی كه دختری 25 ساله و معتاد به شیشه است در عملیاتی ویژه و ضربتی در خانه اش هنگامی كه در حال مصرف ماده مخدر شیشه بود از سوی ماموران پلیس دستگیر شد. او نیز در تحقیقات انجام شده، اعترافات دوست خود را تایید و به جرم خود اقرار كرد. سرهنگ خسروی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه متهم اصلی این پرونده دو مورد سابقه كیفری در زمینه كلاهبرداری و جعل عنوان دارد و همدست وی نیز دارای چهار فقره سابقه كیفری در زمینه كلاهبرداری و یك بار هم به خاطر حمل 40 كیلو حشیش دستگیر و به زندان افتاده است. رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان كرد: در این رابطه هر دو متهم با تكمیل شدن تحقیقات همراه پرونده و شكایت شاكی پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha