چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11912

پزشكی دلسوز در روستایی زندگی می كند و همه تلاش و وقت خود را صرف می كند تا به بیماران . پسر او سالها بعد به طور اتفاقی یكی از بیماران پدرش را ملاقات می كند و هنگام گفتگو با او پدرش را بیشتر می شناسد كه...

برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه اول شهریور ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم سارا شریفی  و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

   روزی از روزهای تابستان

روزی از روزهای تابستان : عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به مسائل و موضوعات روز های تابستان میپردازد . خانم لعیا متین پارسا سردبیر این برنامه گفت : با شروع فصل تابستان بسیاری از خانواده ها در نظر دارند برنامه ریزی مناسبی برای این فصل داشته باشند و ما با این برنامه ضمن دادن اطلاعات آنها را در انجام این کار یاری می دهیم . ایشان در مورد موضوعات برنامه گفت : ما در این برنامه بطور کانل به موضوعات : دریا ، کرم ضد آفتاب ، شستشوی میوه و سبزیجات ، نگه داری غذا در فصل تابستان ،بستنی و لواشک ، سف ، سونا و استخر ، فالوده و آب طالبی ، پیک نیک و ساندویچ و نوشابه می پردازیم . این برنامه این هفته به موضوع فالوده به سردبیری خانم لعیا متین پارسا و تهیه کنندگی خانم ایلانلو روزهای جمعه ساعت 9 تا 10 صبح پخش می شود .   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha