معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت:بیشتر مجرمانی که در قالب مسافربرنما مرتکب جرم می شوند حاشیه شهرها را به عنوان محل فعالیت انتخاب می کنند.

سلامت نیوز: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت:بیشتر مجرمانی که در قالب مسافربرنما مرتکب جرم می شوند حاشیه شهرها را به عنوان محل فعالیت انتخاب می کنند.

سرهنگ علی غیاثوند در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه با وجود هشدارهای مكرر نیروی انتظامی هنوز بخشی از مردم برای جابه جایی از خودروهای مسافربر شخصی بدون مجوز استفاده می كنند كه به همین خاطر مجرمان در پوشش مسافربر در كمین این افراد هستند. این گروه از مجرمان اغلب در حاشیه شهرها و در ساعت های پایانی روز دست به كار شده و نقشه های تبهكارانه شان را عملی می كنند.

وی ادامه داد: توصیه شده مسافران به ویژه  زنان و دختران در حد امكان از خودروهای عمومی استفاده كنند و در ساعات پایانی روز هم به هیچ عنوان سوار خودروهای مسافربر ناشناس نشوند. در موارد ضروری هم لازم است مشخصات خودرو از جمله شماره پلاك، رنگ و حتی مشخصات ظاهری راننده را به خاطر بسپارند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تاکید کرد: ماموران پلیس، همواره خودروهای مسافربر را به صورت محسوس و نامحسوس كنترل می كنند اما شهروندان نیز برای رفت و آمد باید از تاكسی، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه معتبر عمومی استفاده كنند تا ضریب امنیت سفرشان را به بالاترین میزان برسانند.

غیاثوند با بیان اینکه  پلیس اجازه فعالیت تبهکاران را نمی دهد، افزود:پلیس آگاهی سایه به سایه در تعقیب تبهكاران است و با مجرمان قاطع برخورد می كند. پرونده این افراد نیز خارج از نوبت رسیدگی می شود و اشد مجازات های قانونی در انتظار قانون شكنان و مجرمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha