یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

فردی كه با انتشار تصاویر و هتك حیثیت معلم خصوصی اش در یكی از صفحات اجتماعی قصد انتقامجویی از وی را داشت از سوی ماموران پلیس فتای شهرستان قائمشهر شناسایی و دستگیر شد.

سلامت نیوز:فردی كه با انتشار تصاویر و هتك حیثیت معلم خصوصی اش در یكی از صفحات اجتماعی قصد انتقامجویی از وی را داشت از سوی ماموران پلیس فتای شهرستان قائمشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت ننوز به نقل از روزنامه اعتماد،سرهنگ محمدرضا قدمی، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: پس از شكایت فردی به نام «سارا» در مورد اینكه شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه یی با نام وی در یكی از صفحات اجتماعی و با قراردادن عكس شخصی و شماره همراه، موجب ایجاد مزاحمت و هتك حیثیت وی شدند موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس فتای شهرستان قائمشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی ماموران موفق شدند متهم به نام «پیمان» را شناسایی كرده و با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر كنند. سرهنگ قدمی ادامه داد: متهم با اعتراف به ایجاد مزاحمت برای شاكی تصریح كرد كه نامبرده مدت 6 سال معلم خصوصی وی بوده است ولی به دلیل اختلافات خانوادگی پیش آمده عكس و شماره تلفن وی را در سایت اجتماعی فیس بوك قرار داده تا از وی انتقام بگیرد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینكه متهم پس از تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خطاب به كاربران سایت های مجازی هشدار داد: مراقب عكس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عكس های شخصی و خانوادگی خود را در شبكه های اجتماعی یا در اختیار دیگران قرار ندهند. همچنین با مشاهده هرگونه سوءاستفاده یی موضوع را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند كه تحقیقات پلیس به صورت محرمانه خواهد بود و مشخصات آنها افشا نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha