مدیر کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد که به قتل جوانی معتاد متهم شده است پای میز محاکمه رفت.

سلامت نیوز: مدیر کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد که به قتل جوانی معتاد متهم شده است پای میز محاکمه رفت. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، این متهم که حسن نام دارد اواخر سال91 پس از مرگ یکی از افراد بستری در مرکز غیرقانونی تحت مدیریت او، بازداشت اما اتهام وی قتل شبه‌عمد تشخیص داده شد. بعد از آن اولیای‌دم مقتول به این نظر اعتراض کردند و دادگاه عمومی قتل را عمد دانست به این ترتیب کیفرخواست علیه حسن صادر شد و وی دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

اولیای‌دم مقتول در دادگاه برای متهم درخواست قصاص کردند اما حسن اتهام قتل را نپذیرفت و گفت: «روز حادثه صدای شکسته‌شدن شیشه را شنیدم وقتی بالا رفتم دیدم جواد - متوفی- شیشه را شکسته و قصد خودزنی دارد. چند سیلی به او زدم و بعد وی را گرفتم تا از پله‌ها پایین بیاورم اما در میان راه هر دو زمین خوردیم و سقوط کردیم. من اصلا متوجه نشدم به سر جواد ضربه‌ای وارد شده است. او را به یکی از اتاق‌ها بردم و در را رویش بستم اما روز بعد فهمیدم فوت شده است.»

در ادامه جلسه دادگاه دو شاهد در جایگاه حاضر شدند و گفتند حسن، معتادان بستری در کمپ را کتک می‌زد و روز حادثه جواد را نیز مورد ضرب‌وجرح قرار داده بود. بنا‌بر‌این گزارش هیات قضات بعد از اتمام جلسه دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha