رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری از وضعیت جسمی و عمومی خوب آیت الله مهدوی کنی خبر داد و همچنان از مردم درخواست كرد برای بهبود کامل وشفای ایشان دعا كنند.

سلامت نیوز: رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری از وضعیت جسمی و عمومی خوب آیت الله مهدوی کنی خبر داد و همچنان از مردم درخواست كرد برای بهبود کامل وشفای ایشان دعا كنند.


ابراهیم انصاریان در گفتگو با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر، در پاسخ به این سوال که آیا همزمان با انتقال ایشان به بیمارستان قلب شهید رجایی اقدام جدید و خاص درمانی برای آیت الله مهدوی کنی انجام شده؛ گفت: به طور قطع در پزشکی همیشه اقدامات نو انجام می شود؛ بالأخره مشاوران و متخصصان متعددی درمورد وضعیت ایشان اعلام نظر می کنند اما باید بگویم خوشبختانه روند درمان ایشان در حال تحول است.

وی خاطر نشان کرد:البته طب سنتی را هم برای مشاوره نزد ایشان آورده ایم اما فعلأ اقدام خاصی ازاین طریق انجام نشده است. چراكه در واقع متخصصین درنظردارند با کمک مشاوره دریابند که چه اقدامات درمانی برای ایشان موثرومفید است.

وی با اشاره به این که مسئولیت دعوت از پزشکان معالج ومشاور ایت الله مهدوی کنی بر عهده آقای ولایتی است؛ تصریح کرد: از مردم که تاکنون به حضرت آیت الله مهدوی کنی وخانواده ایشان لطف داشته اند و از طریق تلفن، نامه، فکس و به صورت حضوری از وضعیت ایشان احولپرسی می کردند و از تیم پزشکی چه در گذشته و چه در حال که کمک و فعالیت چشمگیری داشته ودارند نیز تقدیر و تشکر ویژه داریم.

انصاریان گفت: باز هم از مردم شریف ایران می خواهیم برای به زندگی برگشتن آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا انشالله ایشان خدمات ارزنده شان را ادامه دهند و همه از وجودشان استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha