دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

شلیک پدر عروس خانم در جمع مهمانان جشن کافی بود تا پنج مرد ناله‌کنان روی زمین بیفتند.

سلامت نیوز: شلیک پدر عروس خانم در جمع مهمانان جشن کافی بود تا پنج مرد ناله‌کنان روی زمین بیفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،ساعت 8 شب نهم شهریورماه سال جاری وقتی اهالی روستای «حاجی کمال» شهر «دهدز» سرگرم مراسم جشن عروسی بودند حادثه‌‌ای تلخ رخ داد.
خانواده عروس و داماد در حال پایکوبی و شادی بودند که پدر عروس با تفنگ شکاری که در دست داشت خود را به میان جمعیت مهمانان رساند.این مرد لبخندزنان قصد داشت در میان مهمانان با شلیک تیرهوایی ابراز شادی کند.پدرعروس گلوله پر از ساچمه را داخل تفنگ گذاشت و در حالی که قصد داشت گلوله دیگری را در تفنگش بگذارد دستش روی ماشه رفت و همین کافی بود تا صدای شلیک همه را بهت‌زده کند.
همزمان با صدای شلیک ناله‌های مردانه بلند شد و همه دیدند پنج مرد مهمان که از ناحیه پا مجروح شده بودند روی زمین افتاده‌اند.بلافاصله تیم امدادی اورژانس و مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند و پنج مرد زخمی این حادثه را به بیمارستان انتقال دادند.تجسس‌های پلیسی در محل نشان از آن داشت که تفنگ شکاری غیرمجاز است و همین کافی بود تا پدر عروس دستگیر شود و جشن عروسی با شلیک گلوله به پایان برسد.
چهار زخمی حادثه که آسیب زیادی به پاهایشان نرسیده بود خیلی زود درمان شده و از بیمارستان ترخیص شدند ولی یکی از مصدومان که هدف ساچمه‌های زیادی قرار گرفته بود تحت درمان قرار گرفت.تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha