یكی از شاكیان وزیر اسبق نفت در پرونده بنزین های آلوده، از دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای كاركنان دولت مبنی بر احضار متهم پرونده خبر داد.

سلامت نیوز: یكی از شاكیان وزیر اسبق نفت در پرونده بنزین های آلوده، از دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای كاركنان دولت مبنی بر احضار متهم پرونده خبر داد.

«مصطفی ترك همدانی» در گفت وگو با ایرنا افزود: در مراجعه یی كه به دادسرا داشتم، بازپرس شعبه 15 دستور احضار وزیر اسبق نفت را صادر كرد.

سه وكیل دادگستری (پیمان حاج محمود عطار، علیرضا دقیقی و مصطفی ترك همدانی) یازدهم خرداد سال جاری با حضور در دادسرای كاركنان دولت و ارائه مستنداتی، از وزیر اسبق نفت به دلیل تولید بنزین آلوده توسط پتروشیمی در زمان وزارتش شكایت كردند.

این شكایت برای رسیدگی در اختیار بازپرس شعبه 15 دادسرای كاركنان دولت قرار گرفت و بازپرس نیز نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان محیط زیست را 21 خرداد ماه برای پاسخگویی و ارایه دلایل خود مبنی بر آلوده بودن یا نبودن بنزین تولیدی پتروشیمی احضار كرد.

اخیرا نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان محیط زیست گزارش های خود را در ارتباط با آلودگی بنزین تولیدی پتروشیمی به دادسرا ارائه كرده اند. علاوه بر دو دستگاه یاد شده، مجلس شورای اسلامی نیز پژوهشی را در خصوص آلودگی بنزین تولید پتروشیمی در قالب یك گزارش به دادسرا ارائه كرده است. وزیر اسبق نفت نیز در اعتراض به اقدام این سه وكیل دادگستری، از آنان به اتهام نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی به رییس قوه قضاییه شكایت كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha