ظرفیت اعلام شده برای رشته های تخصصی داروسازی 270 نفر است که از این تعداد 235 نفر در ظرفیت آزاد و 35 نفر در ظرفیت مازاد پذیرفته می شوند.

سلامت نیوز: ظرفیت اعلام شده برای رشته های تخصصی داروسازی 270 نفر است که از این تعداد 235 نفر در ظرفیت آزاد و 35 نفر در ظرفیت مازاد پذیرفته می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، بیست و ششمین دوره آزمون دکترای تخصصی Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی سال 94 - 93 همزمان با آزمون دکتری سایر رشته های علوم پزشکی در آبان 93 برگزار می شود.

این آزمون دارای نمره منفی نیست و برای قبولی در مرحله اول (کتبی) آزمون رشته های تخصصی داروسازی داوطلبان باید 70 درصد نمره قابل کسب (140 از  200 ) را احراز کنند.همچنین نمره آزمون کتبی 80 درصد و نمره مصاحبه 20 درصد نمره کل آزمون را تشکیل می دهند.

ظرفیت اعلام شده برای رشته های تخصصی داروسازی 270 نفر است که از این تعداد 235 نفر در ظرفیت آزاد و 35 نفر در ظرفیت مازاد پذیرفته خواهند شد.

رشته های فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، سم شناسی، داروسازی بالینی، کنترل دارو، بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی سنتی، داروسازی هسته ای، نانوفناوری دارویی، زیست مواد دارویی از جمله رشته های مورد پذیرش در این دوره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha