كودكان شین آبادی به همراه والدین شان با محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دیدار كردند. وكیل كودكان شین آباد با بیان اینكه این كودكان به همراه والدین شان مهمان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری بوده اند، گفت: دولت با تدبیر مناسب امید را به این كودكان برگرداند.

سلامت نیوز: كودكان شین آبادی به همراه والدین شان با محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دیدار كردند. وكیل كودكان شین آباد با بیان اینكه این كودكان به همراه والدین شان مهمان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری بوده اند، گفت: دولت با تدبیر مناسب امید را به این كودكان برگرداند.

حسین احمدی نیاز در گفت وگو با ایرنا، افزود: امروز همه كودكان مدرسه شین آباد به همراه والدین شان مهمان محمدباقر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور بودند و او به نیابت از دولت اعلام كرد كه دولت خود را متعهد و پایبند به حقوق كودكان شین آباد دانسته و به خواسته های قانونی آنها رسیدگی می كند. احمدی نیاز با بیان اینكه مصوبه های بسیار خوبی در جلسه امروز (دیروز) داشته ایم، اظهار كرد: از دولت تدبیر و امید انتظاری غیر از این نمی رفت و این دولت با تدبیر مناسب، امید را به كودكان شین آباد برگرداند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز دستورات شایسته یی برای چهار خواسته كودكان شین آباد یعنی دریافت مستمری، دریافت دیه كامل، بهبود معیشت و فرآیند درمان صادر شد. وكیل كودكان شین آباد در پایان از معاونت رییس جمهور به خاطر بذل توجه به این كودكان قدردانی كرد. چهارشنبه 15 آذر 1391، یك كلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر دچار آتش سوزی شد. بر اثر این حدود 30 دختر دبستانی دچار آتش سوزی شدید شدند و دو نفر از آنان نیز جان خود را از دست دادند. این كودكان كه تحت درمان هستند، نسبت به نصف بودن دیه خود اعتراض داشتند و دو هفته قبل با حضور در مقابل دفتر ریاست جمهوری خواسته های خود را مطرح كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha