سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

در پی بروز حادثه و دودگرفتگی در متروی میدان آزادی، مأموران ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.به گزارش مشرق، ساعتی پیش مسافران حاضر در ایستگاه متروی آزادی واقع در خط 4 مترو با خروج دود از یکی از واگن‌های قطار مترو روبه‌رو شدند.

سلامت نیوز: در پی بروز حادثه و دودگرفتگی در متروی میدان آزادی، مأموران ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.به گزارش مشرق، ساعتی پیش مسافران حاضر در ایستگاه متروی آزادی واقع در خط 4 مترو با خروج دود از یکی از واگن‌های قطار مترو روبه‌رو شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، این مسافران به سرعت با آتش‌نشانی تماس گرفتند که تا این لحظه مأموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده‌اند اما به گفته‌ این مأموران گزارشی مبنی بر فوت یا جراحت مسافری به آنها اعلام نشده است.
مأموران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به سرعت مسافران قطار مربوطه را خارج و اقدام به ایمن‌سازی واگنی شدند که حادثه از آن اغاز شده بود

خیابان آزادی با ترافیک فوق‌العاده سنگین روبه‌رو است

رئیس پلیس راهور تهران در اینباره گفت: خیابان آزادی با ترافیک فوق‌العاده سنگین روبه‌رو است. سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آتش‌سوزی در ایستگاه مترو خط 4، برخلاف ادعای سایت شهرداری، وقوع این حادثه را در ایستگاه آزادی تقاطع شادمان اعلام کرد و اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه، ترافیک بسیار سنگین و وحشتناکی در حال حاضر در خیابان آزادی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: ترافیک در خط ویژه نسبت به سایر خطوط خیابان آزادی بهتر است اما در این لاین‌ هم ترافیک سنگینی وجود دارد.رئیس پلیس راهور تهران گفت: مأموران راهور تهران در حال حاضر مشغول تلاش برای آزادسازی معبر در این منطقه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha