جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 119609

وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات در دست انجام جهت تسهیل حضور خیرین در عرصه سلامت، گفت: از وجود خیرین در عرصه بیمارستان‌سازی استقبال می‌کنیم.

سلامت نیوز:  دکتر سیدحسن هاشمی روز گذشته در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی شهرستان خوانسار ضمن تشکر از خیرین سلامت گفت: خوانسار در زمینه‌های گوناگون توجه به سلامت را نشان داده که از جمله آن‌ها تولید گز بدون شکر است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت در زمینه بهداشت و درمان، افزود: دولت اسلامی همواره باید طوری عمل کند که مردم احساس رنج و نگرانی در موضوع سلامت نداشته باشند و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید دارند.

وی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا هر آنچه از دستش بر‌می‌آید برای بیمارستان سیدالشهدا اصفهان انجام دهد و وضعیت بیماران سرطانی که در این بیمارستان به سر می‌برند بهبود یابد.

هاشمی با درخواست از خیرین برای مشارکت در بهبود سلامت جامعه، اضافه کرد: لازم است خیرین برای حضور در حوزه سلامت تشویق شوند. در گذشته موانعی برای حضور خیرین وجود داشت و اکنون این موانع در حال برداشته شدن است. در این زمینه مجلس نیز با دولت همکاری دارد. دولت از وجود خیرین در عرصه بیمارستان سازی استقبال می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی شهرستان خوانسار روز گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار اصفهان و تنی چند از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha