جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 119618

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح سلامت بهداشت در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر کشور خبر داد و گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت های اجرایی این طرح به طور رسمی اعلام نشد.

2500 پزشک در مناطق محروم ساماندهی می شوند

سلامت نیوز :  دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح جمعه در حاشیه افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفتگو با مهر با بیان اینکه طرح سلامت بهداشت کشور از دو ماه قبل آغاز شده است، اظهار داشت: در اختیار قرار دادن واکسن، مکمل های غذایی و تأمین پزشک از مهمترین اهداف طرح سلامت بهداشت در کشور است.
وی با اظهار اینکه که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی اجرای طرح سلامت بهداشت در سطح کشور است افزود: این طرح به تدریج و با هدف گذاری کامل اجرا می شود و در این راستا هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.
مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال با اجرای طرح سلامت بهداشت در کشور تعداد دو هزار و 500 نفر پزشک را به سمت روستاها و مناطق محروم ساماندهی و هدایت شوند.
سمنان، استانی موفق در اجرای طرح تحول نظام سلامت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سمنان را استانی موفق در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور دانست و اظهار داشت: این استان توانست در اجرای این طرح گام های خوبی بردارد و در این راستا خبرهای خوبی را از این استان داشته ایم.
قاضی زاده هاشمی گفت: به طور کلی کشور در اجرای طرح تحول نظام سلامت خوب عمل کرد و رضایت نسبی از اجرای این طرح داریم.
وی از تمامی پرستاران و کارکنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش که در اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور مشارکت و همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
تأیید اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی رهبری افتخاری بزرگ برای وزارت بهداشت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تأمین اعتبار طرح تحول نظام سلامت وجود ندارد اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سالجاری رقم پیش بینی شده به صورت دولتی و از محل دریافت یارانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت و قول های داده شده در این زمینه تحقق پیدا کند.
قاضی زاده هاشمی در خاتمه گفت: اعلام رضایتمندی رهبر انقلاب از اجرای طرح تحول نظام سلامت و تقدیر رئیس جمهوری در جشنواره شهید رجایی از وزارت بهداشت را افتخاری بزرگ برای جامعه پزشکی می دانیم که نقش بسیار موثر مردم، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... در اجرای این طرح برکسی پوشیده نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha