بر اساس اعلام منابع آگاه، علت نقص فنی و سوزش چشم ها، نفس تنگی و سرفه ی مسافران، پخش شدن گاز روغن هیدرولیک در کابین اعلام شد.

سلامت نیوز: بر اساس اعلام منابع آگاه، علت نقص فنی و سوزش چشم ها، نفس تنگی و سرفه ی مسافران، پخش شدن گاز روغن هیدرولیک در کابین اعلام شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفاف،هواپیمای تهران - مشهد خطوط هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت 22.30 دقیقه پنجشنبه شب ، از تهران به مشهد پرواز نماید دچار نقص فنی شد و تنها 7 دقیقه پس از پرواز مجبور به فرود اضطراری در تهران شد.

در این حادثه که به دلیل استنشاق بوی سوختگی توسط عده ای از سرنشینان هواپیما رقم خود و باعث تنگی نفس آنها و احتمال خطرات جدی در طول پرواز شد خلبان هواپیما را مجبور نمود تا در فرودگاه تهران فرود اضطراری داشته باشد تا از حوادث احتمالی جلوگیری نماید.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام منابع آگاه، علت نقص فنی و سوزش چشم ها، نفس تنگی و سرفه ی مسافران، پخش شدن گاز روغن هیدرولیک در کابین اعلام شده است.

این پرواز که با هواپیمای A300 انجام شده بود پس از تدابیری که اندیشده شد مجددا در ساعت 1.15 دقیقه به طرف مشهد پرواز خود را انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha