رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشکلات فراوان جامعه در نظام سلامت گفت: با بودجه های دولتی مشکلات نظام سلامت حل نمی شود.

سلامت نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشکلات فراوان جامعه در نظام سلامت گفت: با بودجه های دولتی مشکلات نظام سلامت حل نمی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، «علی اصغر پیوندی» در مراسم امضای تفاهمنامه احداث بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی در موقوفه عمیدی نوری با اشاره به تاکید دین اسلام بر وقف گفت:وقف از الگوهای حسنه در دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر وقف در حوزه درمان و سلامت مشارکت داشته است افزود:با بودجه های دولتی مشکلات و کمبودهای نظام سلامت برطرف نخواهد شد و برای برون رفت از این موضوع به مشارکت افراد نیکوکار و واقف نیازمندیم.

وی درخصوص بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی موقوفه عمیدی نوری گفت: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های سوانح سوختگی برای مردم پایتخت خواهد شد.

پیوندی با اشاره به اینکه ساخت و تجهیز این طرح درمانی کار بزرگی است ادامه داد:برای مشارکت و ساخت این بیمارستان نیاز به کمک نیکوکاران و دولت است.

وی درخصوص انعقاد تفاهمنامه برای ساخت و تجهیز این بیمارستان با سازمان اوقاف گفت:با امضای این تفاهمنامه بیمارستانی را با استانداردهای مربوطه احداث خواهیم کرد.

پیوندی افزود: این بیمارستان در مجموع دارای یکصد تخت شامل 30 تخت سوختگی و 70 تخت ترمیمی سوختگی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که ساخت و تجهیز این بیمارستان در موقوفه عمیدی نوری بزودی آغاز شود و سه سال دیگر به بهره برداری برسد.

موقوفه یادشده در خیابان مطهری واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha