نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزایش مراجعات مردم به بیمارستان ها در اجرای طرح تحول سلامت گفت: ما عملکرد بیمارستان ها را در اجرای این طرح رصد می کنیم.

سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزایش مراجعات مردم به بیمارستان ها در اجرای طرح تحول سلامت گفت: ما عملکرد بیمارستان ها را در اجرای این طرح رصد می کنیم.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، با اشاره به طرح پزشک خانواده اظهار داشت: تمام کوشش ما در شرایط کنونی این است که طرح تحول سلامت را به درستی انجام دهیم و به هیچ عنوان طرح تحول مسکوت نماند.


وی با اشاره به ارزش های اجرایی طرح تحول سلامت در دو حوزه درمان و بهداشت تصریح کرد: اجرای صحیح این طرح برای ما بسیار ارزش دارد و باید خدماتی که در آن انجام می شود در دسترس مردم و بیماران قرار بگیرد. البته با توجه به اینکه ما هم عملکرد بیمارستان ها را در اجرای طرح تحول سلامت رصد می کنیم، می بینیم که مراجعات بیشتر شده و سطح رضایتمندی مردم هم رو به افزایش است.


نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواده از سوی وزارت بهداشت نیز گفت: طرح پزشک خانواده طرح خوبی است و از آن به نام عدالت در سلامت یاد می شود اما در شراط کنونی امکان اجرای آن وجود ندارد چرا که نه بودجه ای برای آن وجود دارد نه فرهنگ اجرای آن و نه زیرساخت های طرح آماده است. ما برای اجرای این طرح به فرهنگسازی نیازمندیم و بنده فکر می کنم که این مساله نیاز به زمان طولانی دارد.

لازم به ذکر است، طرح تحول نظام سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه و در سراسر کشور آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha