بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به نقش موثر کارکنان بیمارستان‌ها در پیشبرد و موفقیت طرح تحول نظام سلامت، کارانه تشویقی این طرح به کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌های وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

سلامت نیوز: بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به نقش موثر کارکنان بیمارستان‌ها در پیشبرد و موفقیت طرح تحول نظام سلامت، کارانه تشویقی این طرح به کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌های وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در پی ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی دکتر محمد حاجی آقاجانی، معاون درمان و دبیر ستاد کشوری برنامه تحول نظام سلامت به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تمام بیمارستان‌های مجری برنامه طرح تحول نظام سلامت مکلفند کارانه‌ای از محل این طرح به کارکنان غیرپزشک خود پرداخت کنند.

بنا براین بخشنامه، معادل 50 درصد کارانه هر یک از کارکنان غیرپزشک (گروه پرستاری و مامایی، کارکنان غیرپزشک شاغل در بخش‌های پاراکلینیک و کارکنان اداری، مالی و پشتیبانی، خدمه و سایر کارکنان غیرپزشک شاغل در بیمارستان) به عنوان کارانه تشویقی طرح تحول نظام سلامت، میان کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

بر اساس این بخشنامه، کارانه طرح تحول نظام سلامت مربوط به سه ماه و نیم ابتدای اجرای این طرح یعنی از 15 اردیبهشت تا 31 مرداد 93 است که باید به صورت یکجا و در قالب یک فیش، پرداخت ‌شود.

لازم به ذکر است؛ بر اساس این بخشنامه سقف کارانه طرح تحول سلامت کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌ها دو میلیون ریال است و چنانچه 50 درصد کارانه هر یک از کارکنان بیش از رقم مذکور باشد، حداکثر دو میلیون ریال به آنها پرداخت خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این پاداش در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به حساب کارکنان غیرپزشک این دانشگاه واریز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha