رئیس سازمان پزشک قانونی گفت: استان‌های فارس، خراسان رضوی و تهران بیشترین آمار حوادث رانندگی را دارند و استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل کمترین آمار حوادث رانندگی را داشته‌اند.

سلامت نیوز: رئیس سازمان پزشک قانونی گفت: استان‌های فارس، خراسان رضوی و تهران بیشترین آمار حوادث رانندگی را دارند و استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل کمترین آمار حوادث رانندگی را داشته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشک قانونی در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که در راهور ناجا برگزار شد به مقایسه عملکرد 4 ماهه سال با مدت مشابه پرداخت و گفت: خوشبختانه در جمع‌آوری آمارها کاهش قابل قبولی در حوادث رانندگی را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: مجموع تلفات حوادث در 4 ماهه اول 5801 نفر بود که این آمار در مدت مشابه سال قبل 6080 بود که کاهش 4.6 درصدی را شاهدیم.

رئیس سازمان پزشک قانونی تصریح کرد: استان فارس با 522 نفر، خراسان رضوی با 440 نفر و تهران با 413 نفر بیشترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده و استانهای ایلام، کهگلیویه و بویراحمد و اردبیل به ترتیب کمترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده‌اند.

شجاعی تصریح کرد: در آمار مصدومین نیز کاهش را شاهدیم به طوری که با 106 هزار و 106 نفر مصدوم کاهش 6.5 درصدی را داشته‌ایم.

رئیس سازمان پزشک قانونی به آمار تیر ماه اشاره داشت و خاطرنشان کرد: 1419 نفر در حوادث جان خود را از دست داده‌اند که در مدت مشابه سال قبل این میزان  1558 نفر بود که کاهش 8.9 درصدی را شامل می‌شود؛ همچنین آمار مصدومین نیز 14.9 درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha