سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

رئیس سازمان بهزیستی از افزایش اعتبارات حوزه توانبخشی در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات در این بخش به ۳۵ میلیارد تومان رسیده که تاکنون ۲۳ میلیارد آن به استانها پرداخت شده است.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی از افزایش اعتبارات حوزه توانبخشی در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات در این بخش به ۳۵ میلیارد تومان رسیده که تاکنون ۲۳ میلیارد آن به استانها پرداخت شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، همایون هاشمی روز سه شنبه در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه ملی وسایل کمک توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت، گفت: بهزیستی در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای را به موضوع توانبخشی داشته است و زیرساختهای لازم را برای این امر مهم فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن بازار خرید و فروش منطقی در حوزه توانبخشی برای جامعه هدف سازمان و همچنین نگاه ملی و حمایت از تولیدات داخلی یکی از سیاستهای سازمان در بخش لوازم کمک توانبخشی است.

هاشمی تصریح کرد: در نخستین نمایشگاه ملی وسایل کمک توانبخشی از تمامی تولیدکنندگان داخلی دعوت شده است تا با حضور در یک نمایشگاه محصولات خود را از لحاظ کمی و کیفی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از محصولات کمک توانبخشی معلولان نیز استفاده شده است گفت: تلاش شده است تا در این فضا تعامل و همکاری بین سرمایه‌گذاران انبوه حوزه توانبخشی و همچنین معلولانی که در این بخش فعال هستند فراهم شود.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه توانبخشی در سال 93 گفت: سال گذشته اعتبارات در این بخش 17 میلیارد تومان بود که این رقم امسال به 35 میلیارد تومان افزایش یافته است. از این مبلغ تا به امروز 23 میلیارد تومان به استان‌ها پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha