سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

یک زن که در نقش چشم پزشک اقدام به ویزیت بیماران با تخفیف ویژه می کرد، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

سلامت نیوز: یک زن که در نقش چشم پزشک اقدام به ویزیت بیماران با تخفیف ویژه می کرد، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،سرگرد «ایرج ارسلانی» رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) اظهار داشت: روز شنبه، زنی به نام «ونوس» با مراجعه به پلیس اعلام کرد چشم پزشک بوده و مطبش در محدوده خیابان کارگر جنوبی است، اما مدتی پیش متوجه شده زنی با جعل مدارک وی، اقدام به ویزیت در محدوده شهرک ولیعصر(عج) می‌کند.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع خطر برای بیماران از سوی این پزشک قلابی، تیمی از مأموران برای رسیدگی وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک زن با جعل مهر مرتبط با فعالیت چشم پزشک واقعی، به ویزیت بیماران و صدور نسخه تعیین شماره عینک می‌پردازد و با شگرد تخفیف‌های ویژه اقدام به جلب مشتری می‌کند.  کلانتر 153 تصریح کرد: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت این زن شیاد صادر شد؛ مأموران در پوشش نامحسوس به مطب این پزشک قلابی مراجعه کردند و با مشاهده اینکه وی بیماران و مراجعه کنندگان را ویزیت و اقدام به ارائه نسخه پزشکی با مهر جعلی می‌کند، او را بازداشت کردند.
سرگرد ارسلانی گفت: چشم پزشک قلابی در ابتدا سعی کرد با جوسازی و درگیری از دستگیری خود جلوگیری کند اما زمانی که با دلایل محکم پلیس و همچنین پزشک واقعی روبه‌رو شد به ناچار به جرایم خود اعتراف کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha