رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران برای نخستین بار آمار رسمی خودکشی در ایستگاه های مترو پایتخت را اعلام کرد و گفت: سالانه بیش از 17 نفر در ایستگاه های مترو خودکشی می کنند.

اولین آمار رسمی خودکشی در مترو / پاییز، متروسواران بیشتر خودکشی می کنند

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران برای نخستین بار آمار رسمی خودکشی در ایستگاه های مترو پایتخت را اعلام کرد و گفت: سالانه بیش از 17 نفر در ایستگاه های مترو خودکشی می کنند.

احمددنیامالی در گفت و گو با خبرنگار پانا ، با اشاره به خودکشی خانمی در یکی از ایستگاه های مترو که هفته گذشته رخ داد گفت: متاسفانه این خانم که در ابتدا پای خود را از دست داد پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل خونریزی بالا جان خود را نیز از دست می دهد.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از یک نفر در ایستگاه های مترو خودکشی می کند گفت: بر اساس آماری که شرکت بهره برداری مترو در اختیار ما گذاشته سالانه 17 تا 18 نفر در ایستگاه های مترو خودکشی می کنند که در حال حاضر این رقم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز آمار خودکشی در مترو بالا می رود گفت: رونق اقتصادی در میزان کاهش خودکشی تاثیر مستقیم دارد و همچنین این آمار بر رونق ازدواج و طلاق نیز تاثیرگذار است بر اساس اطلاعاتی که ما به دست آوردیم این خانم قبل از مراجعه به مترو در دادگاه خانواده بوده است.

دنیامالی برای کاهش آمار خودکشی در مترو پیشنهاد ایجاد دیوار های شیشه ای حائل میان ایستگاه و ریل قطار را می دهد و می گوید: ما از لحاظ بودجه و دانش مهندسی مشکلی در این زمینه نداریم و به طور جد اجرایی شدن آن را پیگیری می کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha