چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 120151

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، از بكارگیری 17 هزار پرستار خبر داد.

سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت در جریان بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، از بكارگیری 17 هزار پرستار خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دكتر محمد حاجی آقاجانی افزود: در حال حاضر كمبود شدید پرستار در مراكز درمانی و بیمارستانهای كشور وجود دارد كه امید است با جذب و بكارگیری این پرستاران كمبودها تا حدودی مرتفع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت ماه امسال در تمامی بیمارستانهای تابعه وزارت بهداشت، گفت: این طرح دربردارنده 7 دستورالعمل است و در سال جاری بیشترین تمركز حوزه درمان بر تكمیل اجرا و استقرار مطلوب این برنامه قرار گرفته است.

حاجی آقاجانی همچنین مهمترین برنامه وزارت بهداشت را تا پایان امسال تثبیت این برنامه برشمرد و بر نهادینه كردن، رفع نواقص و مشكلات موجود این برنامه تأكید كرد.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید، حمایت مجلس شورای اسلامی و پیگیری مقام عالی وزارت بهداشت، اعتبارات لازم برای اجرای این برنامه در سال جاری تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha