جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 120257

یک متخصص طب سوزنی با اشاره به تاثیرهای مثبت این طب در درمان بیماری‌ها، گفت: طب سوزنی عامل موثر در درمان بیماری‌های نازایی، دردهای قاعدگی، پریودهای نامنظم و بیماری‌های تخمدان است.

سلامت نیوز : دکتر فرهاد صبری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این روش می‌تواند موجب پیشگیری از ابتلا به هپاتیت و ایدز شود.
این عضو هیات مدیره انجمن طب سوزنی با اشاره به اینکه افرادی که مبتلا به بیماری‌های ریوی هستند نیز می‌توانند برای درمان به یک پزشک طب سوزنی با تجربه مراجعه کنند، افزود: دوره‌های درمانی طب سوزنی از سه دوره تشکیل شده است که هر دوره شامل 10 جلسه می‌شود. چنانچه مشکل بیمار پس از 10 جلسه اول رو به بهبودی رود، بیمار باید در جلسات آینده درمان نیز به صورت منظم شرکت کند. همچنین این روش در درمان بیماری های سینوزیت، سردردهای خفیف و میگرن نقش موثری را ایفا می کند.
صبری با اشاره به اینکه معاینات فیزیکی طب سوزنی از طریق مشاهده رنگ گونه، صورت، چشم و زبان است، تصریح کرد: پزشک طب سوزنی به وسیله شرح حال فرد، نوع بیماری را تشخیص می‌دهد و نسبت به درمان آن اقدام می‌کند. احتمال استفاده از بادکش در برخی از قسمت‌های بدن پس از طب سوزنی وجود دارد که انجام این فرایند نیز به افزایش جریان خون و جلوگیری از رکود خون کمک فراوانی می‌کند و موجب کاهش درد عضلات نیز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha