دکتر مسعود قاسمی رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با بیان اینکه بیماران مبتلا به تنگی دریچه آئورت معمولا سن بالا و سابقه اعمال جراحی قلب قبلی دارند گفت: ریسک اعمال جراحی مجدد برای این بیماران به دلیل سن بالا ، بیماریهای همراه بالاست .

سلامت نیوز: دکتر مسعود قاسمی رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با بیان اینکه بیماران مبتلا به تنگی دریچه آئورت معمولا سن بالا و سابقه اعمال جراحی قلب قبلی دارند گفت : ریسک اعمال جراحی مجدد برای این بیماران به دلیل سن بالا ، بیماریهای همراه بالاست .

وی با اشاره به اینکه با تکنولوژی مدرن قعلی قادر هستیم از نوک قلب با جراحی کوچک و یا بدون جراحی از طریق شریانهای کشاله ران دریجه جدید را برده و در محل تعبیه نماییم افزود : این روش استاندارد دنیاست که به نام تاوی بوده و نتایج ان را در چند مرکز قلب کشور ارائه نموده ایم.

به گزارش سلامت نیوز،رئیس شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق ایران یادآور شد: در شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق روش جدیدی روی دو بیمار که دچار بیماری نارسایی دریچه شریان ریوی بودند ارائه می شود یکی از این بیماران سابقه جراحی عمل قلب با تکنیک راست داشته است .

وی با بیان اینکه بیمار دیگر دچار نارسایی مستقل دریچه شریان ریوی با سابقه عمل تعویض دریچه آئورت با دریچه سنتتیک فلزی- کربنی بود است با روش جدید کاندید تعبیه دریچه در موقغیت شریان ریوی بدون جراحی عمل باز قلب مجدد شده است

وی تصریح کرد: شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب حاوی درمانهای مدرن و جدید برای پزشکان داخلی و سخنرانان ایرانی از امریکای شمالی و اروپا است.

دکتر قاسمی در ادامه با تاکید به اینکه علاوه بر گاید لاین ها و مطالعات مقایشه ای جراحی قلب و آنژیوپلاستی ، موضوعات و مطالب جدیدی در عرصه سلولهای بنیادی و بیماریهای اختلال ضربان قلب خواهیم داشت.

شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق  25 تا 28 شهریور در سالن همایش های رازی برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iranathero.ir مراجعه و یا به شماره تلفن 88073052 تماس حاصل فرمایند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha