داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 می‌توانند در روزهای 5 تا 9 مهرماه نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

سلامت نیوز: داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 می‌توانند در روزهای 5 تا 9 مهرماه نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،  مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 به پایان رسیده است و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند یا می خواهند اطلاعات فرم ثبت نام خود را ویرایش و یا مدارک ارسالی را تکمیل کنند می توانند در مهلت مقرر این کار را انجام دهند.

داوطلبان این آزمون می توانند از ساعت 9 صبح روز 5 مهر تا ساعت 23 روز 9 مهر به منظور ثبت نام، ویرایش اطلاعات و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

انتقال و جابجائی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) ممنوع است و آزمون  تمام رشته ها به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در 9 شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد ، اهواز، کرمان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کارت آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 در روزهای 29 و 30 مهرماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

آزمون در روز اول آبان ماه برگزار شده و کلید اولیه در ساعت 18 روز 8 آبان منتشر می شود.

داوطلبان آزمون در روزهای 7 تا 10 آبان فرصت دارند اعتراض خود به سوالات آزمون را تنها به صورت اینترنتی ارسال کنند و کلید نهایی در روز 25 آبان منتشر خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (دو برابر ظرفیت) و انتخاب محل تحصیل به صورت اینترنتی در 12 آذرماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان در این دوره در روزهای 23 تا 29 آذرماه باید در مرحله دوم شرکت کنند.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 در چهارم بهمن ماه 93 اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha