پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12042

مرد اندونزیایی که زگیل‌های پوستی‌ وسیعش زندگی او را مختل کرده بود، پس چندین جراحی برای برداشتن این توده‌ها می‌خواهد به زندگی عادی بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این مرد روستایی که به خاطر زگیل‌های گسترده شبیه پوسته درخت روی بدنش به "مرد درختی" در جهان مشهور شده است، پس از اینکه دکترها 6 کیلوگرم از این توده‌ها را با جراحی از بدن او جدا کردند، به خانه بازگشت.

دده مرد 37 ساله‌ای اهل مناطق روستایی جاوه غربی در اندونزی، پس از دوره‌ای 9 ماهه از جراحی‌ها برای برداشتن توده‌های چوب‌مانند که دست‌ها و پاهای او را پوشانده بود، از شهر باندونگ به خانه بازگشت.

او گفت که امیدوار است که  به زندگی عادی بازگردد و پس از دهه‌ها تحمل این زگیل‌های بزرگ که مانع از زندگی و حرکت او می‌شد، همسر جدیدی پیدا کند.

دده می‌گوید: "اکنون من می‌توانم با کودکانم زندگی کنم... حالا می‌توانم حرکت کنم و به هر جایی بروم. فعلا برنامه‌ای برای ازدواج ندارم، اما علاقه دارم این کار را بکنم."

دده پس از اینکه همسرش او را ترک کرد و فرزندان نوجوانش به خاطر اینکه دیگر او نمی‌توانست از آنها مراقبت کند، به نزد بستگانشان رفتند، در دهکده‌اش تنها زندگی می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha