یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

ماموران با تحقیقات اولیه متوجه می شوند که مضروب توسط برادرش که بر سر شارژر گوشی با هم درگیر شده بودند با ضربات چاقو مجروح شده ودر یکی از همسایه‌ها مخفی شده است.

سلامت نیوز: ماموران با تحقیقات اولیه متوجه می شوند که مضروب توسط برادرش که بر سر شارژر گوشی با هم درگیر شده بودند با ضربات چاقو مجروح شده ودر یکی از همسایه‌ها مخفی شده است.


فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: قاتل فراری که در پی دعوا بر سر شاژرگوشی، برادر خود را به قتل رسانده و در منزل یکی از همسایه‌ها مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی سلطانی‌وش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر مجروح شدن یک نفر در یکی از محله‌های شهرستان بناب با چاقو، ماموران  کلانتری 12 شهری در محل حاضر و مجروح را به بیمارستان انتقال می‌دهند ولی اثری از ضارب نبود.

وی افزود: ماموران با تحقیقات اولیه  متوجه می شوند که مضروب توسط برادرش که بر سر شارژر گوشی با هم درگیر شده بودند با ضربات چاقو مجروح شده و در خانه یکی از همسایه‌ها مخفی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به قانون جرم مشهود اظهار کرد: ماموران پس از یقین پیدا کردن که قاتل در خانه همسایه است با رعایت همه قوانین وارد منزل شده و متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی آلت قتل که آغشته به خون برادرش بود کشف می‌کنند.

سلطانی‌وش گفت: با اعتراف صریح متهم در این زمینه پرونده تشکیل و متهم و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha