كارگزاری بیمه نظام آسایش تاكنون 24 هزار و 975 بیمه نامه برای اعضا در تهران و شهرستان صادر و در اختیار متقاضیان قرار داده است.

دكتر هویدا معاون امور رفاهی سازمان نظام پزشكی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: این كارگزاری آماده ارائه كلیه خدمات بیمه ای همچون بیمه درمان تكمیلی، بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث و سایر موارد به اعضا این سازمان و خانواده آن ها با حداكثر تخفیف های ممكن می باشد.

وی گفت: با توجه به اینكه یكی از وظایف سازمان نظام پزشكی حفظ حقوق اعضا و جلوگیری از تضییع حقوق آن ها می باشد در پی ایجاد پارده ای از مشكلات برای اعضا این سازمان از سوی عده ای از نمایندگی ها و كارگزاری های بیمه، سازمان نظام پزشكی بر آن شد كه راساً نسبت به تاسیس شركت كارگزاری بیمه نظام آسایش متعلق به سازمان نظام پزشكی جهت ارائه خدمات اقدام نماید.

وی در پایان یاد آور شد: عدم ارائه خدمات یكسان بیمه در كل كشور، یكی از دغدغه های مسئول سازمان نظام پزشكی بود و لذا مسئولان بر آن شدند تا سازمان نظام پزشكی در قالب صندوق تعاون و رفاه اقدام به تاسیس شركت كارگزاری رسمی بیمه نماید تا بتواند در كل كشور خدمات بیمه ای را با حداكثر تخفیفات ممكن به طور یكسان با اعضا ارائه نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha