سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

مرد افغان برای اینكه لباس مارك دار بخرد دست به زورگیری خشن از ایرانیان زد. هفتم تیر امسال فردی با مراجعه به كلانتری 161 ابوذر به ماموران اعلام كرد كه پسرش مورد زورگیری قرار گرفته و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.

سلامت نیوز: مرد افغان برای اینكه لباس مارك دار بخرد دست به زورگیری خشن از ایرانیان زد. هفتم تیر امسال فردی با مراجعه به كلانتری 161 ابوذر به ماموران اعلام كرد كه پسرش مورد زورگیری قرار گرفته و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، شاكی در حالی كه فرزندش برای انجام اقدامات درمانی در بیمارستان حضور داشت، به كارآگاهان گفت: عصر روز هفتم تیر ماه، پسرم در محل كارش در داخل مغازه حضور داشت كه جوانی وارد مغازه شده و به قصد زورگیری، چند ضربه با شمشیر به دست پسرم وارد كرد و پس از سرقت مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد، از محل متواری شد.

بر اساس نظریه پزشكی قانونی مشخص شد كه شدت ضربات وارده به پسر شاكی به اندازه یی شدید بوده كه باعث جراحت های بسیار شدید و عمیق در دست وی شده است. 29مرداد، پسر شاكی پس از انجام دو عمل جراحی روی دست چپ خود و در حالی كه به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه كرد و به كارآگاهان عنوان داشت كه سارق را به صورت كاملااتفاقی و سوار بر یك دستگاه خودرو 405 مشاهده كرده است.

با شناسایی هویت آخرین مالك خودرو 405، كارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام «محسن»20 ساله شدند. با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه پاسگاه نعمت آباد، متهم 20 شهریور دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. بررسی هویت متهم نشان داد كه وی از افاغنه مقیم تهران است كه بر اساس اعترافات بعدی، وجوه نقد به دست آمده از سرقت را صرف خرید لباس و كتانی ورزشی مارك دار كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha