ساختمان پلی‌کلینیک مرکز سلامت جمعیت هلال‌احمر ایران در غنا با حضور رییس جمعیت هلال‌ احمر ایران و رییس‌جمهور غنا افتتاح شد.

سلامت نیوز: ساختمان پلی‌کلینیک مرکز سلامت جمعیت هلال‌احمر ایران در غنا با حضور رییس جمعیت هلال‌ احمر ایران و رییس‌جمهور غنا افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد فرهادی در این مراسم با تشریح فعالیت‌های هلال‌احمر ایران در داخل و خارج از کشور‌، ساخت این پلی کلینیک را نتیجه اعتماد ۲۵ ساله مردم غنا دانست و بر گسترش همکاری‌ها میان دو کشور بر اساس تفاهم‌نامه منعقده تاکید کرد.

جان درامانی ماهاما، رییس جمهور غنا هم در این مراسم با تشریح جایگاه استراتژیک این مرکز سلامت، گفت: ساخت این پروژه نشانه بشردوستی و خدمات انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران است و لذا باید از خدمات آنها در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر پهلوانیان، رییس مرکز سلامت جمعیت هلال‌ احمر ایران در غنا هم پس از افتتاح این پلی‌کلینیک به معرفی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف مرکز و توضیح نحوه خدمت‌رسانی و برنامه‌های آینده پرداخت.

سفیر ایران، سفرای کشورهای روسیه، چین، کوبا، هند، سودان، مراکش، نیجریه، وزیر بهداشت و درمان غنا، رییس و دبیرکل صلیب‌سرخ غنا و همچنین تعدادی از مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی مرتبط با فعالیت‌های درمانی از اعضای حاضر در این مراسم بودند.

همچنین در این مراسم تفاهم‌نامه مشترک میان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت و درمان غنا امضا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha