چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

دختر جوانی كه به اتهام انتشار عكس های خصوصی همسر برادرش در شبكه های اجتماعی به پلیس فتا احضار شده بود، گفت: به خاطر محبت های برادرم به او حسادت می كردم و به همین دلیل تصمیم گرفتم عكس های خصوصی او را در شبكه های مجازی منتشر كنم.

سلامت نیوز: دختر جوانی كه به اتهام انتشار عكس های خصوصی همسر برادرش در شبكه های اجتماعی به پلیس فتا احضار شده بود، گفت: به خاطر محبت های برادرم به او حسادت می كردم و به همین دلیل تصمیم گرفتم عكس های خصوصی او را در شبكه های مجازی منتشر كنم.


    دختر جوان در بازجویی ها گفت: «دانشجوی مقطع كاردانی بودم كه با لادن دوست شدم. او دختر شوخ طبعی بود. رفتار و حركات لادن خیلی دوست داشتنی بود و به همین خاطر هم خیلی زود دوستی من و او آنقدر صمیمانه شد كه حتی رازهای زندگی شخصی مان را با یكدیگر در میان می گذاشتیم. آن روزها لادن با یكی از همكلاسی هایمان آشنا شده بود و قصد داشتند با یكدیگر ازدواج كنند. او مرا هم به نادر معرفی كرده بود: تا اینكه یك روز صبح، سه نفری به كوه های اطراف مشهد رفتیم: آن روز، من با گوشی تلفن همراهم تعدادی عكس خصوصی از آنها گرفتم تا یادگاری برای بعدها داشته باشم. دوستی من و لادن، نه تنها به رفت و آمدها و مهمانی های خانوادگی كشیده شده بود بلكه حتی یك روز را هم نمی توانستیم بدون یكدیگر سپری كنیم. در یكی از همین مهمانی ها، برادرم با دیدن لادن و شوخی های با مزه اش عاشق او شد و از من خواست تا لادن را برای او خواستگاری كنم.


    از انتخاب برادرم تعجب كرده بودم، اما از سوی دیگر هم دلم می خواست لادن برای همیشه كنارم باشد: وقتی موضوع را با او در میان گذاشتم گفت «می دانی كه من قصد دارم با نادر ازدواج كنم»، اما من آنقدر اصرار كردم و از روزهای خوش آینده گفتم كه بالاخره راضی به ازدواج با برادرم شد، اما هنوز مدت زیادی از ازدواج آنها نگذشته بود كه حسادت های زنانه ام آغاز شد.


    هدیه هایی كه برادرم برای او می خرید و لباس هایی را كه او می پوشید، نمی توانستم تحمل كنم. آرام آرام این حسادت ها به كینه و اختلاف تبدیل شد تا اینكه تصمیم گرفتم با انتشار عكس هایی كه از او و نادر داشتم زهرچشمی از لادن بگیرم: اما برادرم با دیدن آن عكس ها در شبكه های اجتماعی به سراغ نادر رفت. او كه احتمال می داد نادر برای انتقام از او، این كار را كرده باشد او را با ضربه چاقو مجروح كرد و برادرم به خاطر ایراد ضرب و جرح و قدرت نمایی با چاقو روانه زندان شد. به گزارش ایمنا، در ادامه رسیدگی به پرونده هم ماموران پلیس فتا با ردیابی های اینترنتی متوجه شدند كه من عكس ها را در شبكه اجتماعی منتشر كرده ام. من با یك اشتباه احمقانه نه تنها زندگی برادرم و لادن را متلاشی كردم بلكه باید از این به بعد برادرم را پشت میله های زندان ملاقات كنم. از سوی دیگر هم نمی دانم تكلیف من به خاطر انتشار عكس های خصوصی در فضای مجازی چه خواهد شد و چه مجازاتی در انتظارم است.»
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha