سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از ارایه گزارش بررسی آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها به رئیس مجلس خبر داد و گفت: بدون‌شک در بررسی گزارش، تخلفاتی درباره آلودگی بنزین مشاهده شده اما هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از ارایه گزارش بررسی آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها به رئیس مجلس خبر داد و گفت: بدون‌شک در بررسی گزارش، تخلفاتی درباره آلودگی بنزین مشاهده شده اما هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.

محمدحسین قربانی در گفت وگو با خانه ملت،‌ درباره آخرین وضعیت بررسی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به پیگیری آلودگی بنزین‌‌ها، افزود: با توجه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره آلودگی‌های بنزین‌ وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها، کمیته‌ای  تشکیل شد تا این مهم را بررسی کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: کمیته یادشده برای به نتیجه رساندن بحث آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها جلسات متعددی با کارشناسان و دستگاه‌های مختلف برگزار و در نهایت گزارش مبسوطی از این بررسی‌ها تهیه کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بعد از اتمام بررسی‌ها، اخیرا گزارش مذکور به رئیس مجلس شورای اسلامی ارایه شد و وضعیت بنزین‌ آلوده وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها تعیین تکلیف شد؛ حال تصمیم با هیات رئیسه مجلس است که این گزارش در صحن قرائت شود یا خیر.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره تخلفات صورت گرفته در این گزارش،‌ گفت: بدون‌شک در بررسی موضوع آلودگی بنزین‌ تخلفاتی مشاهده شده اما هم اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.
لازم به ذکر است پیش از این حسین‌علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اعلام کرده بود که طبق دستور صادره رئیس مجلس در خصوص آلودگی بنزین و همچنین اظهارات متناقض دولتمردان قدیم و فعلی، این موضوع باید در کمیسیون بهداشت مطالعه و بررسی و گزارش آن به رئیس مجلس ارایه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha