نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان از اواخر کار دولت دهم مسکوت ماند، گفت: این لایحه در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی بوده و هنوز تکمیل نشده است.

سلامت نیوز: نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان از اواخر کار دولت دهم مسکوت ماند، گفت: این لایحه در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی بوده و هنوز تکمیل نشده است.

عباس صلاحی در گفت و گو با پانا، با اشاره به وضعیت لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان اظهار داشت: این لایحه از اواخر کار دولت دهم مسکوت ماند و همچنان وضعیت رسیدگی به آن نامشخص است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه معلولان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند، تصریح کرد: قانون حمایت از معلولان به شکل ناتمام اجرا شد و قرار شد اصلاحاتی داشته باشد که این مساله از زمان پایان کار دولت گذشته بی نتایجه ماند و هنوز هم در دستور کار قرار نگرفته است.
نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان افزود: البته در لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان،‌ پیشنهاداتی با همکاری مجلس، دولت و سازمان ‌های مردم نهاد ارائه شده تا نواقص موجود برطرف شود که اگر این لایحه به مجلس ارائه شود می‌ توان حق و حقوق معلولان را رعایت کرد.
صلاحی تصریح کرد: از وزیر کار درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کند و هرچه سریع ‌تر لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان را به مجلس ارائه کنند اما گویا این لایحه در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی بوده و هنوز تکمیل نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha