عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ وزارت بهداشت و درمان بیش از 80 میلیارد تومان به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شرکتهای داروساز بدهکار است.

بدهی 80 میلیاردی وزارت بهداشت به دانشگاه کرمان/4 ماه است کارکنان حقوق نگرفته اند

سلامت نیوز: عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ وزارت بهداشت و درمان بیش از 80 میلیارد تومان به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شرکتهای داروساز بدهکار است.

شهباز حسن پور بیگلری در گفت و گو با خانه ملت،‌ با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان کرمان با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی، گفت: در این نشست مسایل و مشکلات درمانی استان و طرح تحول سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از اقدامات وزارت بهداشت در بخش سلامت، ‌افزود: نکته نگران کننده ای که دراین جلسه مورد توجه قرار گرفت بدهی بیش از 80 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به پرسنل و شرکت‌های داروساز بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس نهم، افزود:‌ مجمع نمایندگان از وزیر درخواست کردند به سرعت هیاتی را جهت بررسی مشکلات مالی دانشگاه علوم پزشکی به این استان اعزام کنند.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد: در حالی که وزارت بهداشت عنوان می‌کند ما حقوق کارکنان را  به روز پرداخت می‌کنیم اما 4 ماه است کارکنان دانشگاه علوم پزشکی حقوق دریافت نکرده‌اند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha